Resultats de la cerca
Fem ràdio!
Visita a Ràdio MNACTEC, l’estudi de Catalunya Ràdio que hi ha al museu, per gravar un programa de ràdio
Mans a les eines! Construïm els dipòsits
En aquesta activitat aprendrem, amb l’ajuda d’unes maquetes, com es van construir els Dipòsits Vells de Manresa i quin era el seu funcionament.
L'enigma de l'ordinador
Visita per descobrir la història de l'ordinador.
Trucs de cinema. Descobrim els primers efectes especials
Descobrirem com es fan els efectes especials de les pel·lícules i jugarem a crear-ne alguns.
Stop soroll!
Activitat a l'aula sobre salut ambiental i especialment contaminació acústica.
STÒPICS. Trenquem els tòpics per entendre la diversitat
Taller per identificar estereotips i prejudicis, fomentar l’empatia i promoure actituds respectuoses que ajudin a desmuntar tòpics discriminadors.
Dispositiu per a invidents - Taller de robòtica
Programem un dispositiu electrònic que ens ajuda a detectar obstacles que es troben a l'alçada del cap.
Itinerari: Ens fem preguntes
Explorem qui som
LA CUINETA DEL CIRC
La Cuineta de l’Aureli és un espectacle per a iniciar als més petits en el món del pallasso. Un espectacle amb poques paraules i molt riure!.
La Reproducíó a Can Pidelaserra
Diferenciació d´ovipars i vivipars en una granja, passejada i recollida del material per la realizació d´un niu per colocar els ous que em trobat perduts..Cada infant s´endurà el seu bonic niu.
Mostrant 1-10 de 2.264 elements.