Resultats de la cerca
L'essència dels residus
L 'activitat telemàtica "L'essència dels residus" vol donar a conèixer el valor dels residus com a recurs per entendre la necessitat de reduir-ne la generació, així com donar eines per fer-ho.
HISSEU ´LES VELES!
Aquest taller permet l’alumnat convertir-se en autèntics mariners aprofitant els recursos i la metodologia LEGO Education per crear el seu propi vaixell de vela i aprendre així el seu funcionament.
LA PEDRERA: Els balcons de la Pedrera
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casa
EXPRESSIÓ CORPORAL i comunicació emocional, Auto-coneixença, confiança i treball en grup.
Jocs de treball en equip i dinàmiques de cohesió de grup: creem un espai de confiança on compartir emocions i valors, i on podrem vivenciar aspectes tan d'actualitat com el bullying.
El conreu de la vinya al parc de la Fontsanta
Es tracta d'una activitat de coneixença del món de la vinya amb contingut pràctic i experimental.
L'anguila i el seu viatge espectacular
Descobreix el viatge migratori d’una anguila des de l’entorn natural i digital
JA N'HI HA PROU..! Prevenció de la violència en l'àmbit dels joves (família, amistats, escola)
JA N’HI HA PROU..! és una activitat de teatre/fòrum que complementa i estimula els programes de intervenció i les acciones existents que treballen la informació, la prevenció i la sensibilització
Itinerari de natura a la Sala
Recorregut per una de les zones amb més vegetació del canal que, des del segle XIV, porta aigua a Manresa.
Visita dinamitzada a “Naufragis. Història submergida” Inf + 1r i 2n primària (Tarragona)
Explorant la memòria subaquàtica Alumnat d’educació infantil i educació primària (1r cicle)
Mur Geològic
Visita comentada per descobrir el món de la geologia
Mostrant 1-10 de 2.264 elements.