Resultats de la cerca
Depuradora de Gavà-Viladecans
La visita a l' EDAR de Gavà-Viladecans, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
EXPOSICIÓ VIRTUAL POBLE GITANO: \"E AVER ROMÁ\"
Aquesta és una molt bona eina per conèixer de manera vivencial el poble gitano a l'ESO, al batxiller.La física dels volcans
Com és el nostre planeta per dins? Per què es mouen les plaques tectòniques? Quina relació tenen amb l’activitat volcànica?
Travessa entre refugis
Una experiència diferent a la natura per l'alumnat de la teva escola amb el Centre Excursionista de Catalunya.
Mur Geològic
Visita comentada per descobrir el món de la geologia
Gimcana Cultural pel barri gòtic
És una gimcana de recerca d'imatges, de missatges i on han de resoldre preguntes per saber quin grup coneix millor la història del barri Gòtic.Insectes i bestioletes
Animeu-vos a conèixer els insectes i altres bestioletes que hi ha en la natura!
L'ESCULTURA AL CARRER_Infantil (Museu Deu)
Els alumnes acompanyats de l’educador del Museu Deu fan un recorregut per la vila del Vendrell per tal de conèixer les escultures públiques.
Tresors de l'art gòtic: l'Arqueta de Sant Martirià i el Retaule de Santa Maria de l'Escala
Descobreix l'art gòtic a través de dues peces emblemàtiques del Pla de l'Estany.
Visites per a grups i centres educatius a "Carlos Motta. Pregàries de resistència" al MACBA
Proposem un recorregut per l’obra de Carlos Motta, un artista que, al llarg de més de 25 anys, ha posat el focus en el cos, la dissidència sexual i la colonialitat. A través de formats com l’autoretra
Mostrant 1-10 de 2.260 elements.