Resultats de la cerca
Visita guiada al Castell d'Hostalric
Visita guiada al Castell d'Hostalric adaptada a cada cicle escolar.
La música i el so, la gran emoció visual (Lleida)
Combinant imatges amb sonoritats diferents
El conte, Fronteres Invisibles
L'objectiu és fer arribar el missatge als infants més petits. És per això que hem adaptat el joc de taula, reduint-lo i adequant-lo a la perspectivad’un infant, en aquest cas parlem de les migracions.
La producció dels teixits. Teixits de futur
Els alumnes descobreixen el procés tèxtil amb l’observació i la manipulació de fibres i l’anàlisi de mostres de teixits. Després investiguen teixits de darrera generació -tècnics i intel·ligents.
Biosfera fosca
L’aposta per un univers viu
Mans a l'obra (Girona)
L'art a través del cos
Taller de recitació de poesia
Taller dinàmic de posar veu a poemes i textos literaris
ELS COLORS DE LA MÚSICA
Concert cognitiu on a través de la música i les imatges potencia els valors com la igualtat i el respecte. Una experiència sincera i humana per potenciar l'equilibri emocional i el creixement personal
Taller Generació Futur
Generació Futur és un documental que travessa fronteres i cultures per explorar el poder de la joventut com a agent de canvi social.
El Centre d'interpretació de la Bruixeria s'acosta al teu Centre escolar
Xerrada sobre els processos de Bruixeria del segle XVII al Lluçanès
Mostrant 1-10 de 2.258 elements.