Resultats de la cerca
Up & Jazz (Llieda)
Puja a l'ascensor del jazz
POSTAL DE RECORDS
Taller d'art sobre la relació de Josep Palau i Fabre i Picasso
Let's Go to the Farm
Teatre en anglès per als cicles infantil i inicial sobre la vida a una granja màgica. Anglès nivell d'iniciació.
Museu de la fruita i de l'alimentació saludable de Catalunya
Descobreix cinc espais que t'endinsaran en l'univers de la fruita i els hàbits saludables resseguint el camí que recorre la fruita des del camp fins a casa nostra.Planta de valorització energètica (PVE) de Sant Adrià de Besòs
Visita guiada a la Planta de valorització energètica (PVE) que forma part de la Planta Integral de Valorització de Residus (PIVR) de Sant Adrià de Besòs.
El tren de l'ensenyament
Itineraris en Ferrocarils per a sensibilitzar i formar als més joves en el coneixement, el funcionament i la gestió del transport sostenible, de la mobilitat i del respecte per l’entorn
De què és capaç un cos col·lectiu? Visita-taller a la Col·lecció MACBA
En aquesta experiència al voltant de l’exposició Col·lecció 30 Aniversari volem assajar, juntament amb l’alumnat i el professorat, algunes sensibilitats que els nostres cossos junts són capaços d’expe
Fem un retaule
El taller plàstic "Fem un retaule" està adreçat a grups de primària i secundària per tal d'apropar-nos a l'art i al món medieval tot analitzant un dels suports amb més difusió al gòtic: el retaule.
Taller alimentari “Sabors Medievals”
Explicació sobre les diferències a l’època medieval en els diferents estaments,incloent les diferències econòmiques, i conseqüentment les alimentàries.
Insectes i bestioletes
Animeu-vos a conèixer els insectes i altres bestioletes que hi ha en la natura!
Mostrant 1-10 de 2.264 elements.