Resultats de la cerca
OMBRES DE DINOSAURE
Es tracta d'una activitat original on es fa servir d'una disciplina artística (el teatre d'ombres xineses) per a explicar un concepte científic (l'evolució dels dinosaures).
Taller de Musicografia
Es faran figures i símbols gràfics utilitzant tècniques artístiques al mateix temps que tècniques musicals. Tot una experiència!mSTEAM: Fes ciència amb el mòbil a l'aula
Nova proposta didàctica de mSchools per promoure l’aprenentatge científic a l’aula a través de la tecnología mòbil.Torneig "Batalla de Prendas"
Quina és la relació entre la roba que portem i el medi ambient? Com podem fer per millorar-la?
La memòria històrica (Girona)
Cinema i debat amb Jordi Bartolí, fotoperiodista i nebot de Josep Bartolí
JOC DE CARTOGRAFIA I ORIENTACIÓ
És un joc de pistes els continguts del qual es poden pactar amb la tutoria de l'aula. L'activitat es realitza al bosc i en proximitats del vostre centre. (Girona, Barcelona)Gas i petroli
Visita temàtica on s’explica l’ús de diferents energies fòssils: el gas ciutat, el petroli i el gas natural
VEUS SILENCIADES. Esclavitud al s. XIX, racisme al s. XXI
Vivim en una societat racista? En quin moment i per quina raó sorgeix el racisme? Catalunya ha estat un país colonialista i esclavista? En aquesta activitat trobareu respostes i més preguntes.
Taller del so: longituds i freqüències
Taller per aprendre què és el so, com es produeix i com es propaga, a través de l'experimentació
Hamelí, el conte
Sovint veiem una cosa i en realitat és una altra, moltes vegades els objectes oculten secrets i moltes altres, són les persones les que oculten aquests secrets.
Mostrant 1-10 de 2.258 elements.