Resultats de la cerca
Ripoll, un refugi de Guerra?
Obrim el refugi antiaeri de Ripoll per entendre com va ser la Guerra Civil Espanyola al municipi.
Interacció llum - matèria o l'efecte hivernacle
Taller a la UAB en què es pretén que l'alumnat assoleixi una major comprensió de la interacció entre la radiació electromagnètica i la matèria en el context de la problemàtica de l'efecte hivernacle.Visita comentada. Fora de marc: obres de Rineke Djistra i Philippe Parreno
La mirada de l’espectador
Illes Medes amb catamarà de visió submarina
Navega pel parc natural de la costa del Montgri i Illes Medes i observa la flora i fauna a través de les finestres submergides del nostre catamarà.
La Sandàlia de Pitágoras (Girona)
Entre les matemàtiques i la música
Dones invisibles. Una altra perspectiva del passat
La manera com ens han explicat la història moltes vegades ha exclòs col·lectius l’aportació dels quals no s’ha considerat rellevant. Són els invisibles de la Història.
Bon Profit!
Espectacle de teatre i titelles per aprendre a menjar sa, conèixer les propietats de les verdures i el cicle dels vegetals; dossier pedagògic avalat per l'Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona.
Un tal Cèsar
Un Tal Cèsar: comèdia trepidant que uneix passat i present amb enginy., humor i música.
Artefacte: el secret de les coses
Un taller creat per l’artista Xavier Bobés
Base Antàrtica. Testimoni d'una recerca pionera
Visita comentada a la Base Antàrtica
Mostrant 1-10 de 2.258 elements.