Resultats de la cerca
Bits i Bites. El llenguatge dels ordinadors
Activitat dinamitzada amb actors, al voltant dels conceptes que es troben a l’exposició L'enigma de l'ordinador
Volcans i vida
Esteu a punt per anar enrere en el temps?
Explora la natura del parc de les Planes
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els valors històrics i ambientals i reflexionar entorn la importància de la implicació de les persones en la conservació de l'entorn.
Investiga la vacuna del VIH (Barcelona)
Taller d'investigació biomèdica
Taller de transparències i visita guiada a la Cripa Gaudí
L'objectiu del taller és que els alumnes interpretin el llenguatge de la llum imitant la tècnica dels vitralls que trobarem a la Cripta.TALLERS CONTATS
El taller contat és un contacontes i un taller tot en un: cada conte s'acompanya d'un taller creatiu on cada infant pot transmetre la seva opinió mitjançant l'expressió artística.
El Vitraller de la Catedral
Aprendrem com es feien els vitralls a l'Edat Mitjana. Coneixerem el procés d'elaboració d'un vitrall. Farem el nostre propi vitrall com uns mestres vitrallers.
TU ETS UN@ MAG@!!
De la mà del nostre Mag Nani, els alumnes s'endinsaran en el món de la màgia i aprendran a fer uns quants jocs que després s'emportaran, serà el seu kid màgic.
Només sí és sí - Taller de prevenció de violències masclistes sexuades
Taller participatiu i vivencial on es conceptualitzaran les violències masclistes i es generaran estratègies individuals i col·lectives per combatre les violències masclistes sexuades.
La Laura i en Joan en una nanorecerca (nanotecnologia)
A través de l'experimentació ens submergirem al món micro i nanoscòpic per descobrir noves propietats de la matèria i la importància de la recerca per l'avenç tecnològic.
Mostrant 1-10 de 2.263 elements.