Resultats de la cerca
CURS EN LÍNIA "EDUCACIÓ HUMANITÀRIA: DRETS HUMANS, ÈTICA AMBIENTAL I PROTECCIÓ" ANIMAL
Formació innovadora per a treballar de manera transversal els drets humans, el medi ambient i la defensa dels altres animals a partir de l’empatia. Inclou un programa d’d’aplicació a l’aula.
Via ferrada Barranc de la Foig
Ideal com a 1r contacte amb les ferrades. Propera al poble, remunta un barranc sec amb 4 trams d'esglaons i cadena. Grans vistes del Montsant i de la vall de l'Ebre.Descobreix el Teatre d'Ombres
Activitat lúdica i formativa al voltant del teatre d’ombres. L' objectiu és que els participants descobreixin les diverses possibilitats expressives i comunicatives d'aquesta disciplina escènica.
Estats de la matèria
De les estrelles al fons del mar
EL PLANETARI MARINER
Aquesta activitat permet conèixer la relació directa entre l'astronomia i la navegació. Durant segles, l'única referència per als navegants va ser a cel, i el seu coneixement va ser cabdal.
La descoberta d'un bosc amb la Capbusseta
Descoberta de manera lúdica i amb l'ajuda de la Capbusseta (una titella en forma de faja (el fruit del faig), de com és i què hi podem trobar a la Fageda d'en Jordà a través dels sentits.
Animal Challenge!
Què és un Santuari?
AiguaNatura: explorant l'aqüicultura i l'aquaponia als Ports
Sostenibilitat, peixos d'aigua dolça i tallers pràctics on entendreu els beneficis de l’aquaponia i la simbiosi dels peixos i les plantes per a un cultiu sense terra ni pèrdua d’aigua.
Descobrim la Natura tot Jugant
Aprendrem sobre els animals i les plantes del bosc mediterrani mitjançant jocs de tota mena.
Investiga com es fan els medicaments
Síntesi química, per al Parkinson
Mostrant 1-10 de 2.260 elements.