Resultats de la cerca
Constructors neolítics
Taller per apropar l'alumnat a l'època neolítica, a través de construccions neolítiques.CUIDEM ELS TAURONS
Activitat destinada 2n cicle infantil. (I3, I3 i I5)
El tèxtil al MNACTEC
Visita guiada a la part de la fàbrica tèxtil del museu i a la maquinària del procés de producció industrial llaner
Residus: què hi ha després del contenidor?
Aquesta activitat a l'aula està basada en el cicle dels recursos i residus.
La setmana dels 7 dissabtes
Obra de teatre musical escolar per a infants des de I5 fns a 3r de primària. És una obra educativa, lúdica i interactiva, el que fa que els infants si puguin sentir partíceps des del primer moment.
Depurem o potabilitzem?
Visita guiada combinada a la depuradora de Sant Feliu de Llobregat i a l'estació de tractament d'aigua potable (ETAP) de Sant Joan Despí, en funcionament des del 1955.
La Facultat de Ciències de la Terra de la UB va a les escoles
El professorat i personal investigador en formació de la Facultat s’ofereix per anar als centres educatius a fer una xerrada sobre un tema d’actualitat.
Concert didàctic - PICA QUE PICA
Concert didàctic amb música en directe. Tres músics i un munt d'instrument de percussió.
Som dins d'un volcà
Taller en què els infants es posen a la pell dels experts en vulcanologia per resoldre un repte: som dins un volcà? A través d’un treball de camp i al laboratori, s’aconsegueix resoldre les hipòtesis.
Mostrant 1-10 de 2.262 elements.