Resultats de la cerca
Visita al Pavelló de la República
En aquesta visita guiada aprendrem sobre l'arquitectura i la història del Pavelló de la República recorrent la reconstrucció que se'n va fer l'any 1992.
LLEGIM ELS SÍMBOLS EN L’ART ROMÀNIC
Els símbols de les obres romàniques es revelen i s’interpreten establint comparacions amb imatges contemporànies i d’altres cultures.
PROTEGIM ELS TAURONS
Activitat destinada per a primària. (1r, 2n, 3r, 4t, 5é i 6é)
Més que tela!
L'activitat permet aprofundir sobre les característiques, l’impacte social i ambiental, l'origen i la confecció de la roba que utilitzem a diari i aprendre com podem reduir i prevenir la generació de
Visita dinamitzada a “[Rec]ords” - Primària (2n i 3r cicle) i ESO
El cinema domèstic i la memòria familiar
Concurs BBVA de Dibuix Escolar
Concurs de dibuix per desenvolupar les capacitats dels alumnes en l’àmbit del dibuix, així com fomentar la lectura en català mentre es treballa l’educació emocional i el respecte al medi ambient.
Exàmens de Selectivitat: recursos
Us oferim recursos per ajudar als vostres alumnes a preparar una Selectivitat d'excel·lent! - Preparats, Llestos, Universitat!Taller motivacional en autoocupació i emprenedoria social juvenil (Programa Ocell de Foc Volant)
Taller motivacional dirigit a joves a partir de 16 anys. Dinamitzat per les professionals del Programa Ocell de Foc Volant (de Terrassa i municipis propers).
Desafiaments matemàtics
L'emoció dels desafiaments matemàtics
Sortida amb raquetes de neu a la Cerdanya
L'activitat de raquetes ens permet arribar a llocs on només es pot accedir caminant durant l'hivern. La zona de la Cerdanya i el Capcir ens ofereix un gran ventall d'excursions.
Mostrant 1-10 de 2.263 elements.