Resultats de la cerca
Fem d'arqueòlegs al Turó Rodó
Sabeu qui eren els ibers? Com vivien? com vestien?Residus: què hi ha després del contenidor?
Aquesta activitat a l'aula està basada en el cicle dels recursos i residus.
Taller de Còmic: Dibuixem Super Herois i Súper Heroïnes
Els alumnes aprendran a dissenyar i caracteritzar el seu propi superheroi. Marcarem les pautes per la creació d’una petita història que reproduirem en una tira còmica.NO EMBRUTEM EL NOSTRE MAR
Activitat destinada per a primària, cicle mitjà i superior.
Observatori Astronòmic del Parc del Garraf
Visites diürnes: Planetari, Sistema Solar a escala, observació solar, moviments aparents del cel, gnòmon, Terra paral·lela, el tel·luri Visites nocturnes: observació a ull nu i amb telescopi.
Mozart en vambes (Girona)
La vida i l’obra d’un rebel de la seva època
Formació i acompanyament en l'ús dels nous equipaments dotats a les escoles
Formació i acompanyament en l'aplicació dels equipaments de robòtica i electrònica dotats per Departament d'Ensenyament a les escoles.
L'energia (Girona)
Experiments per saber què és i com es transforma
Sant Jordi a Can Pidelaserra
Els petits faran la recollida de tota la indumentària per a la representació de Sant Jordi; cada peça estarà amagada entre els corrals, assignada a un petit artista. Després d'aquesta intensa tasca de
Itinerari: Observem i descobrim
Amb tots els sentits
Mostrant 1-10 de 2.263 elements.