Resultats de la cerca
Itinerari de natura a la Sala
Recorregut per una de les zones amb més vegetació del canal que, des del segle XIV, porta aigua a Manresa.
Visita Monestir de Poblet
Visita inclou, Centre audiovisual, Monestir i Museu.
Projecte Electricitat-3
Taller de treball cooperatiu que es composa d’un seguit d’experiències on els nens i nenes experimenten directament les propietats elèctriques i magnètiques dels materials
Investiga una vacuna per a la malària
Taller de recerca biomèdica molecular
Mans a l'obra (Barcelona)
L'art a través del cos
El català a les aules
Activitat per reflexionar sobre els hàbits lingüístics dins l'escola.
Titelles d'ocells
Activitat per explorar la sostenibilitat i la biodiversitat d'ocells mediterranis, fomentant la consciència ambiental i el respecte per la natura.
Programa Brúixola UAB
L'Institut de Ciències de l'Educació organitza aquesta activitat on estudiants de la UAB t'assessoraran i ajudaran a decidir què fer quan acabis l'institut. Apunta-t'hi!
La Polsina viatja pel temps
Viatja amb la Polsina des de l'edat antiga fins a l'època medieval.
Aireja't en bici a Can Picó (activitat doble)
Aquesta activitat té per objectiu combinar la circulació en bicicleta amb l’estudi de la qualitat de l’aire de l’entorn per on circularem.
Mostrant 1-10 de 2.261 elements.