Resultats de la cerca
Itinerari: Vida i miracles de Castelló d'Empúries
Conèixer l’Ecomuseu-Farinera i la Basílica de Castelló d’Empúries. Aprendre com es fa farina de forma industrial. Descobrir la història de Castelló d’Empúries.
Un matí a la potabilitzadora
Que és l'aigua potable?
UN DOFÍ A LA PLATJA
Activitat destinada per a primària, cicle mitjà i superior.
Ruta autoguiada Travessant Fronteres
Ruta per la ciutat de Barcelona, amb diverses parades en espais significatius per una persona migrant. És una activitat autogestionada pel mateix centre. L'entitat dinamitza una xerrada al final.
Fake news: com es combat una plaga de mentides (Lleida)
Videojocs per al debat
Mozart en vambes (Girona)
La vida i l’obra d’un rebel de la seva època
MÓN SANT BENET: Fem bullir l'Edat Mitjana
Taller de cuina de l’època medieval
Visita teatralitzada
A través dels mateixos Eusebi Güell i Antoni Gaudí, dos dels nostres monitors amb dots artístics, els més petits podran experimentar conceptes com els colors, els símbols i les textures.Consell de les Persones Sàvies
El Consell de les persones (s)àvies, és una activitat d’història oral i viscuda realitzada per un grup de persones voluntàries del Museu, que es va iniciar en el curs escolar 1999-2000.
Viure en el passat
Visita comentada que recórre els principals espais del jaciment arqueològic i que ens apropa al coneixement de la vida quotidiana, els costums i creences de les antigues societats grega i romana.
Mostrant 1-10 de 2.258 elements.