Resultats de la cerca
Els guardians de l’aigua
El consum de l’aigua a les ciutats ha estat molt important al llarg de la història. Una de les dificultats ha estat moltes vegades fer arribar aigua de qualitat a la ciutat.
Activitats i estades de Neu a Port del Comte
Gaudeix amb el teu grup o escola d'un o varis dies a Port del Comte esquiant i realitzant altres activitats a la neu. Monitoratge 24h!
Vida extraterrestre amb astroxperiences.com
Estem sols a l’univers? Aquesta és la pregunta que ens hem fet des d’antic i que continuem tractant de respondre.
Contes & Rock (Girona)
Bateria, ritmes i contes
Ruta del Rec Major
Segueix el Rec Major i la seva estreta relació amb la història de Banyoles.
Autòmats de Lego en acció!
Els alumnes aprendran quines peces fan funcionar els autòmats (lleves, bieles, etc.) i com poden interactuar amb ells fent les seves pròpies creacions a partir de peces de Lego i un model de fusta.La setmana dels 7 dissabtes
Obra de teatre musical escolar per a infants des de I5 fns a 3r de primària. És una obra educativa, lúdica i interactiva, el que fa que els infants si puguin sentir partíceps des del primer moment.
Projecte transversal educació sexual als Centres d'educació secundària
Amb aquesta proposta volem contribuir a la implementació de l'educació sexual als instituts, fent partícips tots els agents educatius: alumnat, professorat, famílies i professionals.
Les plantes fan llana?
Coneixerem els diferents tipus de teixits que ha utilitzat la humanitat al llarg de la història. Una activitat vivencial on tindrem l’oportunitat de tocar i notar les les diferents robes i textures.
El mar a fons
Amb aquest projecte es pretén crear nous recursos educatius per a professors i educadors de manera que el medi marí sigui una font nova i alhora complementària per a abordar els continguts del curs.Mostrant 1-10 de 2.261 elements.