Resultats de la cerca
Taller de Percussió públic familiar
Treballem: COMUNICACIÓ i DIÀLEG. La capacitat d'ESCOLTA. La CONCENTRACIÓ. La AUTOESTIMA. La INTERRELACIÓ en el grup. El nen té una GRAN EXPERIÈNCIA. És el MÚSIC d'una orquestra!Alerta! S'apropa una erupció?
Taller manipulatiu en què els infants descobreixen què passa abans i durant una erupció. Es coneix, a través del joc, el paper de les ones sísmiques en les erupcions i es construeix un sismògraf.
LES FEINES DELS IBERS
Ens acostarem a l'època ibèrica a través d'algunes de les seves activitats productives que podrem classificar en els sectors econòmics, primari, secundari i terciari.
Cosmètica Natural a Can Pidelaserra
Sense sortir de la granja escola obtindrem els productes per a la realitzacio de productes d´higiene i cosmética. Provem junts una dentrifici i una mascareta facial?
A ritme de nombres i xifres (Tarragona)
Matemàtiques fascinants
A la recerca de la deessa (Barcelona)
Conferència amb Núria Roselló on l’alumnat es converteix en detectiu del passat per identificar troballes arqueològiques reals. Una experiència viva entre ciència i espectacle!
Fake news: com es combat una plaga de mentides (Lleida)
Videojocs per al debat
Preludi, samba i swing (Barcelona)
Un taller per interpretar diferents estils musicals
El bosc mediterrani: un exemple de supervivència
Els boscos madurs mediterranis formen part del paisatge típic de la nostra regió geogràfica, el qual té relació tant amb el clima com amb l'espècie humana
Refugia’t al parc!
La proposta educativa Refugia’t al parc! té com a objectiu principal donar a conèixer al públic escolar, i concretament a l’alumnat de secundària, l’existència dels refugis climàtics.
Mostrant 1-10 de 2.264 elements.