Resultats de la cerca
Salvem les platges metropolitanes
L'activitat s'inicia amb una presentació de la platja i de l'entorn metropolità on es troben. Es visiten espais naturals amb uns ecosistemes molt especials
POSTAL DE RECORDS
Taller d'art sobre la relació de Josep Palau i Fabre i Picasso
Presentació a docents: “Ciència amb ritme”
Sessió informativa per participar en el projecte
TEIXIM- TEIXAM (Museu Deu)
Les catifes del Museu Deu: Per a què serveixen? Com són? Quins fils conformen? Què hi ha representat? D’on provenen?
Visita dinamitzada a “[Rec]ords” - Infantil i primària (1r cicle)
El cinema domèstic i la memòria familiar
Els ecosistemes marins a la Mediterrània
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… tallers experimentals perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
Què en saps del VIH/sida? (Lleida)
Divulgant investigació i fomentant la prevenció
"Joc de pistes" al Museu Etnogràfic de Ripoll
Després d’una visita d’introducció on s’explica el Museu i el seu significat, es facilita una fitxa amb un joc de pistes, que individualment o en grup, l’alumne ha d’anar resolent
Astronomia. Taller de coets d'aigua "Astronàutica"
Crea, construeix, decora el teu propi coet. Apropa't fins a la base de llançament. Tot està a punt! 5, 4, 3. 2. 1. 0 enlairament. El coet surt volant fins a tocar els estels.
Gaudeix de l'esport blanc amb els escolars a Boï Taüll
Boí Taüll, vol fomentar l'esport blanc a les escoles i altres centres educatius.
Mostrant 1-10 de 2.260 elements.