Resultats de la cerca
Descobrim l'Observatori Fabra
Aproximació a les principals tasques científiques que desenvolupa el personal de l'Observatori Fabra i al seu instrumental: astronomia, meteorologia i sismologia.
A la recerca de la deessa (Tarragona)
Conferència amb Núria Roselló on l’alumnat es converteix en detectiu del passat per identificar troballes arqueològiques reals. Una experiència viva entre ciència i espectacle!
Apertix, competició de robòtica lliure
Competició de robòtica educativa oberta, sense restriccions de marca ni cost, que promou l'aprenentatge i experimentació amb la tecnologia a través de reptes innovadors.
Mil i una formes
Taller de manipulació de suro on els participants coneixeran els usos més sorprenents que se li ha donat al suro al llarg de la història així com els nous usos i crearan, a través de formes diverses,
Fes-te teu el museu
Voleu fer visita lliure al Museu amb el vostre grup escolar? Heu pensat que el Museu és un gran recurs educatiu?
Histories de Jazz
La Harpo’s Band ens trasllada a l'època d'or del jazz amb aquest fabulós espectacle 100% musica en directe. Dirigit a nens, nenes i públic familiar.
TALLERS DE CIÈNCIES 'MELQUÍADES'
Tot un repertori de tallers de fenòmens físics diferents, sempre molt participatius i adaptats a cada edat.. Descompte ACTIVITUM!
De la imaginació a la pantalla (Lleida)
Introducció al cinema fantàstic
Taller de Musicografia
Es faran figures i símbols gràfics utilitzant tècniques artístiques al mateix temps que tècniques musicals. Tot una experiència!Jornada d'aventura a l'escola (festes final de curs, festa de l'esport, muntatges, etc.)
30 anys d’experiència dissenyant i coordinant activitats diverses per a escoles de tot Catalunya, avalen un equip tècnic professional centrat en la seguretat.
Mostrant 1-10 de 2.252 elements.