Resultats de la cerca
EXPRESSIÓ CORPORAL i comunicació emocional, Auto-coneixença, confiança i treball en grup.
Jocs de treball en equip i dinàmiques de cohesió de grup: creem un espai de confiança on compartir emocions i valors, i on podrem vivenciar aspectes tan d'actualitat com el bullying.
L'escriptura medieval
Apropament al mòn medieval a través de l'escriptura, activitat pròpia dels monjos. L'alumnat reproduirà textos medievals usant els materials propis de l'època.Visita Cúpula i Casa Pratdesaba de Vic
La Casa Pratdesaba és la casa del S.XIX on el temps es va aturar. Visita les seves estances (salons, alcobes, jardi...) igual que estaven al segle passat. Visita també la cúpula i el telescopi.
La pilotada. Espai sensorial de 0 a 5 anys
Espai sensorial per descobrir el propi cos i les emocions a través de la interacció i el Joc amb diferents materials i amb les altres persones.
REPENSANT LES MASCULINITATS
Què vol dir això de ser un home? Aquest taller pretén ser una eina per poder repensar com podem els homes estar en el món i construir masculinitats respectuoses i igualitàries.
la Polsina salta de segle
Acompanya'ns en aquest fantàstic viatge amb La Polsina per l'època contemporània.
Taller de construcció d'instruments de batucada amb material reciclat
Aquest taller treballa la ecologia, les manualitats creatives i la música d'una manera única ja que podem reutilitzar i reciclar objectes creant instruments i aprendrem a tocar en un sol dia.
Visita al Museu de les Mines de Cercs
El Museu de les Mines de Cercs és un museu de tècnica i història dedicat monogràficament al carbó,“El viaje del pesebre – Historia viva en 360º”
Homenaje a los creadores de belenes de todo el mundo.
Fem d’exploradors al delta del Llobregat
Sortida interactiva als espais del delta del Llobregat per la descoberta i identificació de la seva fauna.
Mostrant 1-10 de 2.258 elements.