Resultats de la cerca
Audició Musical a l'Aula: L'HOME DELS VENTS
Audició didàctica a l'aula sobre instruments tradicionals de vent, de tot tipus i d'arreu. Veurem i escoltarem trompes, flautes de bec, travesseres, oblíqües, gegants, sense forats, llengüetes, etc.
MÓN SANT BENET: Planta't a l'hort
Taller a l’Hort d’Aprendre
La dona al món industrial
Les dones sempre han treballat al món industrial, però durant molt de temps la seva important aportació va ser invisibilitzada.
Ciència i Humans Moderns
En aquesta activitat l'alumnat prendrà contacte amb dos àmbits fonamentals de la recerca sobre els primers humans: la paleoantropologia i l’arqueologia experimental.Excursió escolar a Diadegranja.com
Diadegranja.com és un espai de natura i d'educació mediambiental. Excursió per la granja d'animals on els infants aprenen a relacionar-se amb respecte amb el mon de la natura
Depuradora de Sant Feliu de Llobregat
La visita a l'EDAR de Sant Feliu de Llobregat, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Filem i teixim
Descoberta i manipulació de les matèries tèxtils naturals per fer fil
Catalunya i la dictadura franquista
Durant l’itinerari es treballen els següents temes: el període de postguerra: resistència i repressió, la vida quotidiana; la represa econòmica: la represa industrial, el turisme, les migracions.
Consell de les Persones Sàvies
El Consell de les persones (s)àvies, és una activitat d’història oral i viscuda realitzada per un grup de persones voluntàries del Museu, que es va iniciar en el curs escolar 1999-2000.
El vulcanisme a la Garrotxa
Activitat per a conèixer la història geològica de la zona volcànica de la Garrotxa i reconstruir el procés de formació del volcà de la Pomareda a través de l'estudi d'un aflorament volcànic.
Mostrant 1-10 de 2.262 elements.