Resultats de la cerca
VISITA CONTE
Visita conte per a infantil.
Sortir de l'aigua
Visita comentada. Com va començar la vida a terra ferma?
Concurs BBVA de Dibuix Escolar
Concurs de dibuix per desenvolupar les capacitats dels alumnes en l’àmbit del dibuix, així com fomentar la lectura en català mentre es treballa l’educació emocional i el respecte al medi ambient.
Suberexploradors
Ens convertim en experts exploradors per un dia! Mitjançant un seguit d’investigacions sorprenents en grups,aprendrem els secrets de l’alzina surera i la rica biodiversitat que l’envolta.Aireja't en bici a Can Picó (activitat doble)
Aquesta activitat té per objectiu combinar la circulació en bicicleta amb l’estudi de la qualitat de l’aire de l’entorn per on circularem.
Investiga com es fan els medicaments
Síntesi química, per al Parkinson
Relats arrelats. Descobrim els oficis tradicionals
Descobrim alguns oficis tradicionals de la mà d’en Galderic.
L´hort i l´espantaocells a Can Pidelaserra
A la granja escola Can Pidelaserra. Mitjançant un conte treballarem el proces d´una llavor fins ser un fruits, Junts farem les feines d´un pagès:escatar, llaurar, adobar i regar. Tastes d´hortalisses.
AiguaNatura: explorant l'aqüicultura i l'aquaponia als Ports
Sostenibilitat, peixos d'aigua dolça i tallers pràctics on entendreu els beneficis de l’aquaponia i la simbiosi dels peixos i les plantes per a un cultiu sense terra ni pèrdua d’aigua.
Com innovar i ser creatiu. T’hi atreveixes?
Aproximació al concepte d’innovació per crear productes o serveis de gran valor.
Mostrant 1-10 de 2.258 elements.