Resultats de la cerca
Taller de trencadís i visita guiada a la Cripta
Aquesta visita està dirigida per una monitora ceramista i es desenvolupa als antics cellers de la Colònia Güell. El trencadís és la tècnica de mosaic inventada per Antoni Gaudí.
Actuar sense parar! (Barcelona)
Jugant a partir de tècniques teatrals
Taller de química: el canvi químic
Taller per comprendre els avenços científics i les aplicacions actuals de la química.
Fem d’exploradors al delta del Llobregat
Sortida interactiva als espais del delta del Llobregat per la descoberta i identificació de la seva fauna.
Els grans oblidats! Qui viu al compost?
Hi ha un grup d'organismes que treballen a l'ombra, sense fer soroll, totalment indispensables i que passen del tot desapercebuts, sense els quals el nostre entorn seria molt pitjor i molt més brut.
Talking brains
Inspirar als joves al món de la neurociència a través d'experiments que llegeixen l'activitat neuronal. Els alumnes experimentaran en primera persona com funcionen els seus músculs i el seu cervell!
La màgia dels superconductors que leviten
Taller en el qual els/les alumnes experimentaran les particularitats dels superconductors i de quina manera es comporta la matèria quan aquesta està molt freda
III. El conte de na Elionor del castell
Conèixer el castell aprofitant la inventiva i imaginació infantil
Tocats per la quimica!
Visita teatralitzada a l'exposició "Tot és química" per descobrir la química
Reaccions químiques (Lleida)
Química experimental
Mostrant 1-10 de 2.252 elements.