Resultats de la cerca
Anima una història. Stop-motion a l’aula
Crearem una petita peça audiovisual a partir de la tècnica audiovisual stop-motion.
NO + VIOLÈNCIES MASCLISTES
Taller per identificar i visibilitzar les violències masclistes, reflexionar sobre les seves causes i promoure actituds de responsabilitat i acció davant les situacions d’injustícia.
Els animals d'en Quel
En Quel, el gegant del museu, té una granja plena d’animals i éssers fantàstics, al costat de les adoberies. Mentre treballava, tots els animals se li han escapat i s’han amagat dins les obres.
TALLER DE CAL·LIGRAFIA MEDIEVAL I IBERA
Amb pinzells i plomes d’au i tinta ferro gàl·lica escriurem amb cal·ligrafia medieval gòtica com feien els antics escribes.
Taller de modelatge amb JumpingClay
Taller de modelatge amb JumpingClay. Una argila de colors que s'asseca a l'aire
PINTURA SOBRE CERÀMICA AL POBLE ESPANYOL
Coneixerem l'ofici del terrissaire, veurem què és i com es treballa el torn i pintarem a mà una peça que ens endurem a casa!
A les teves mans! Dels oficis tradicionals a l'economia circular
A través d'aquesta activitat coneixerem els oficis d’ahir i pensarem com poden contribuir a l’economia circular de demà.
Introducció a l'astronomia I
El sistema solar i les fases de la Lluna
Constructors de somnis
Un espectacle-taller per treballar els minimons en un marc escènic de conte.
Contacontes Halloween amb titelles
Un esquelet ve a explicar històries de por i què ens espera al més enllà
Mostrant 1-10 de 2.258 elements.