Resultats de la cerca
L’aigua i el sòl
Activitat experimental desenvolupada al laboratori en la qual es comprova els diferents comportaments dels sòls a la infiltració de l’aigua i que ajuda a reflexionar sobre els aqüífers i les fonts.
Cada matí compta!
Taller participatiu per promoure bons hàbits saludables
Coneixent els jardinets de la Fundació 1859
Gimcana pel Jardí de la Fundació 1859 Caixa Sabadell.MOU-TE BÉ ON TOUR
Activitat estructurada en 2 parts: sessió teòrica seguida d'una més pràctica en circuit que reprodueix una Zona 30 on es simulen diferents personatges i situacions de mobilitat amb diferents vehicles.Monòlegs Científics amb Big Van Ciència
Monòlegs Científics per apendre de ciència al mateix temps que ens difractem de riure.
DE ROCA I DE MAR
Sortida matinal per a gaudir de la muntanya de Montjuic i aprendre conceptes relacionats amb el medi natural; la tecnologia i l'ús de la muntanya; les llengües o l'oci en el medi natural.
RESERVA DE SEBES EN BICICLETA
La Reserva Natural de Sebes inclou la visita al Centre d´Interpretació del camí de Sirga.
AVALUACIÓ AMBIENTAL DE LA PLATJA
Activitat destinada per a batxillerat
L'art de modelar
Taller de modelat amb fang en què els alumnes valoren la feina de l'escultor i aprenen la metodologia del treball per fer una obra.La memòria històrica (Barcelona)
Cinema i debat amb Jordi Bartolí, fotoperiodista i nebot de Josep Bartolí
Mostrant 1-10 de 2.258 elements.