Resultats de la cerca
DE L'ART AL DISSENY: APRENEM A COMUNICAR
Quin és l’origen de l’expressivitat artística i com aquest art pot influir en el disseny gràfic actual? Aquestes són algunes de les qüestions que intentareu resoldre durant aquesta activitat.
Un musical de pel·lícula (Barcelona)
Una història per reviure grans cançons de pel·lícules musicals
El laboratori: Mentora Alsina
Coneixerem com funcionava un taller de física de l'any 1907
Bosc Elàstic
El circuit de xarxes en alçada, passadissos i tobogans ja està a punt per tornar a saltar, jugar, i riure de valent!
L'energia del TRAM
Conèixer el tramvia des d'una perspectiva mediambiental i tecnològica, donant rellevància a l'eficiència i la sostenibilitat.
El castell de Montesquiu | Espadaler i el cas del Castell de Montesquiu (Cicle mitjà i superior)
Una activitat on, per equips, investigaran i ompliran alguns misteris que al llarg de la història han quedat per esbrinar.
Taller de còmic: Les expressions dels personatges
Els alumnes aprendran a posar- li cara a les emocions i estat d’ànim dels personatges d’una tira còmica. Tot això mitjançant una sèrie d’exercici pràctics.Flora i fauna de la desembocadura del riu Besòs
L'objectiu és, a través d'una visita guiada, donar a conèixer aquest espai sotmès a una alta pressió humana però amb elevat valor ecològic.
Catedral en construcció. Bastint la Seu
Descobrirem la Catedral de Tarragona mitjançant un joc de roll que ens permetrà ficar-nos a la pell dels personatges històrics que la van construir.
Mostrant 1-10 de 2.261 elements.