Resultats de la cerca
Tecnologia hidràulica; la força de l'aigua
Conèixer el funcionament de l’energia hidràulica en la fàbrica tèxtil
Visita dinamitzada a “Naufragis. Història submergida” 3r-6e primària + ESO (Lleida)
Explorant la memòria subaquàtica Alumnat d’educació infantil i educació primària (1r cicle)
EDUCACIÓ EN DRETS D’INFÀNCIA D’UNICEF–RECONEIXEMENT DE CENTRES REFERENTS EN EDUCACIÓ EN DDII
Coneixement dels drets dels infants per apreciar-ne el valor com a element vehicular per desenvolupar-los en l'organització dels centres i ampliar-los al conjunt de la comunitat educativaVisita a la potabilitzadora de Manresa
Visitem les instal·lacions on es potabilitza l’aigua de consum humà de Manresa, que arriba a la ciutat des del Llobregat mitjançant la Sèquia i és embassada al llac artificial de l’Agulla.
Itinerari de Sant Iscle
Recorregut per la part final del canal que, des del segle XIV, porta aigua a Manresa. Treballarem la seva importància com a aigua de consum, la diferència entre el regadiu i el secà i la vinya.
TALLER MORT A LA XARXA SOCIAL
- Taller sobre xarxes socials - 1 hora de durada - Dirigit a majors de 12 anys - 10/20 persones màxim
Estudiem els insectes
Observarem insectes a l’exterior, en coneixerem les seves característiques i formes de vida, i utilitzarem claus dicotòmiques per situar-los dins dels invertebrats.
Projecte Fronteres
El projecte Fronteres pretén donar veu a les experiències de diferents joves al voltant de la migració, les dificultats d’emprendre una nova vida i deixar la família enrere.
MÓN SANT BENET: Fem bullir l'Edat Mitjana
Taller de cuina de l’època medieval
El sol, una font per carregar piles
Estudiem les energies renovables
Mostrant 1-10 de 2.252 elements.