Resultats de la cerca
Viu l'electricitat I
Experiments amb molta espurna
TUTTI FRUTTI
Espectacle de ball i animació. Músiques de tots els estils, personatges sorpresa i participació del públic. Per a la festa de l'escola.REVIR, pràctiques científiques al CRECIM de la UAB
Les activitats estan relacionades amb temes de rellevància social i científica. Es tracta que l'alumnat posi en marxa els seus coneixements per construir models amb l'ajut de noves tecnologies.Punts de llibre Solidaris
Activitat solidària a favor de Save the Children. Inscriu-te, rep els punts de llibre i els materials e sensibilització. Mobilitzat per la infància més vulnerable!
Canvi climàtic: Present i futur
Analitzar les diferents causes i conseqüències del canvi climàtic
MONSTRES MONSTRUOSOS
Escenifiquem un conte de l'Enric Larreula dramatitzat i narrat per l'autor, amb cançons i amb l'aparició de monstres-autòmates obra de l'artista Ferroluar.PINTEM UN POBLE DE FUSTA AL POBLE ESPANYOL
La fusta és una de les matèries primes més important en la nostra cultura. Però quants tipus de fusta coneixem? Quines propietat té? Us presentem aquesta activitat per resoldre tots aquests dubtes!
Pack Màgic a l'escola. Una plataforma de cinema en línia
Pack Màgic a l’escola és una plataforma de cinema en línia adreçada a Educació infantil i primària.
Món minúscul: els insectes
Quan arriba la primavera i els insectes ja surten a visitar-nos... t’atreveixes a classificar-los? Vols saber com són, què mengen, on viuen, com canvien al llarg de la seva vida?Conta poemes «Em dic Miquel i soc poeta!»
Sessió de poemes, contes i cançons de Miquel Martí i Pol a càrrec de Caro Von Arend.
Mostrant 1-10 de 2.263 elements.