Resultats de la cerca
El compositor a l'aula
Aquest taller pretén aportar un recurs a l'aula per treballar la creativitat dels estudiants de manera cooperativa, introduint les tècniques de composició contemporànies com a eix principal.
Treballem el retrat
Taller de retrat desenvolupat per treballar aquesta tècnica i les possibilitats d'expressió que ofereix.Sortida amb raquetes de neu a la Cerdanya
L'activitat de raquetes ens permet arribar a llocs on només es pot accedir caminant durant l'hivern. La zona de la Cerdanya i el Capcir ens ofereix un gran ventall d'excursions.
Explora els boscos de muntanya (Collserola, Sant Llorenç, Montseny)
Sortides per explorar el bosc a Collserola, Sant Llorenç o el Montseny
PINTEM AL CAGANER A BCN
Activitat educativa on deixar fluir la imaginació, on gaudir de la personalització del teu caganer, passar una estona de desconnexió i gaudir creant un dels personatges més mítics de la nostra cultura
Descobreix l'entorn natural de la teva escola
Coneix que amaga la natura prop de la teva escola.
Taller d'electrònica amb Makey Makey: Gamepad
Programem un petit minijoc amb scratch i movem el personatge amb un comandament que construïm nosaltres mateixos!
Elmer, l'elefant de colors
Conte teatralitzat per a infants des de 2 fins a 8 anys.
LES ARRELS DEL PENEDÈS
Visita guiada a l’exposició estable Les arrels. Si gratem amb força la terra, sovint hi apareixen objectes que ens obren la porta a un món desconegut, com és el nostre passat.
Symphony. CaixaForum Barcelona
Un viatge virtual al cor de la música
Mostrant 1-10 de 2.250 elements.