Resultats de la cerca
Lego We Do: Programem
És una evolució del Lego WeDo, amb una gamma de colors i formes diverses permet la construcció de diferents robots, ara sense fils, i amb propostes de modificacions sobre el mateix robot.Cross Cultural Management for Internationalization
En un món cada vegada més globalitzat, competitiu i interconnectat, és necessari desenvolupar la nostra capacitat per interactuar efectivament amb altres països, organitzacions i persones.
Vet aquí el rock (Girona)
Bateria, ritmes i contes
Planetari i Tallers a l'Escola. Preparem el curs 2025-26
A Explora360 apropem la ciència i l’astronomia al vostre centre educatiu amb tallers participatius i un planetari immersiu que traslladem i muntem al vostre espai.
Preludi, samba i swing (Girona)
Un taller per interpretar diferents estils musicals
Ecoparc de Montcada i Reixac
L'Ecoparc de Montcada i Reixac és un complex de tractament de residus que tracta la fracció d'envasos lleugers, la matèria orgànica i la fracció resta.
Endinsa't en CosmoCaixa Barcelona
Entrada al museu amb accés a totes les exposicions permanents i temporals
Visita-taller a “DESENFOCAT. Una altra visió de l'art” - Infantil i primària (1r cicle)
Unes altres maneres de veure i mirar
Arqueòlegs: a la recerca del passat!
Convertim-nos en autèntics arqueòlegs per a descobrir les eines, tècniques de treball i els secrets d'aquesta disciplina científica, i la seva importància en l'estudi del passat
L’autoconeixement com a eina per triar el teu futur
Ajudem els estudiants a triar a què volen dedicar-se en el futur i com escollir el millor grau per assolir el seu objectiu.
Mostrant 1-10 de 2.261 elements.