Resultats de la cerca
Jo sé cuidar-me
Taller d'autoestima, autoconcepte i respecte.
COM T'ESTIMO? prevenció de les violències masclistes i en la parella
Com t’estimo? és una obra de teatre fòrum que complementa i estimula els programes d’intervenció i les accions existents que treballen la informació, la prevenció i la sensibilització de la violència
Món minúscul: els insectes
Quan arriba la primavera i els insectes ja surten a visitar-nos... t’atreveixes a classificar-los? Vols saber com són, què mengen, on viuen, com canvien al llarg de la seva vida?Escuelas creativas. Un viaje hacia el cambio educativo (Fundación Telefónica)
Publicación que resume el Proyecto Escuelas Creativas, llevado a cabo por Fundación Telefónica y Ferran Adrià en 17 centros educativos de toda España.
Més enllà de la identitat
El projecte "Més enllà de la identitat" dona veu a persones LGTBIQ+ que han patit violència. Busca ampliar la mirada sobre la diversitat de gènere i combatre l'LGTBIfòbia.
Tot és química
Visita que mostra la diversitat i versatilitat de comportament dels elements químics.
Descobrim el geni Leonardo Da Vinci
Un taller per descobrir el geni dels invents Leonardo da Vinci
Visita dinamitzada a “Naufragis. Història submergida” Inf + 1r i 2n primària (Lleida)
Explorant la memòria subaquàtica Alumnat d’educació infantil i educació primària (1r cicle)
EL JOC DE L'ARTESANIA
Organitzats en grups fareu un taller artesanal a l’atzar, el que us hagi tocat al joc. Per aconseguir ser els primers, caldrà que aconseguiu les eines, el material, l’artesà/ana....tot un repte!
Visita la UAB
La UAB t'ofereix moltes activitats perquè puguis conèixer de prop els nostres estudis i instal·lacions.
Mostrant 1-10 de 2.258 elements.