Resultats de la cerca
Paraules i pinzellades
La descripció literària del paisatge
Els guardians de l’aigua
El consum de l’aigua a les ciutats ha estat molt important al llarg de la història. Una de les dificultats ha estat moltes vegades fer arribar aigua de qualitat a la ciutat.
T'agrada el que veus al mirall?
. Taller de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
MÓN SANT BENET: Hi havia una vegada... un monestir!
Itinerari de descoberta del monestir
Mapa del futur
Està pensat perquè els estudiants reflexionin sobre les seves metes personals, professionals i acadèmiques, de manera creativa i participativa.
MONSTRES MONSTRUOSOS
Escenifiquem un conte de l'Enric Larreula dramatitzat i narrat per l'autor, amb cançons i amb l'aparició de monstres-autòmates obra de l'artista Ferroluar.Conte: 'El núvol ensopit'
L'activitat es basa en la narració d'un conte que permet als infants descobrir què és la contaminació atmosfèrica i quins problemes poden causar sobre la nostra salut.
LES ESTACIONS DEL MEV: L’HIVERN
Amb la música descobrim els oficis artesans i els gremis. Mirem i escoltem una història d’artesans, coneixem les obres i fem els sons d’alguns gremis.
Disseny sonor i tecnologia: de l’amplificador a l’autotune
Explora com la tecnologia ha transformat el so a la música moderna. Experimenta amb software d’edició per crear efectes i entendre els principis físics del so.
JUGA LA PERIPÈCIA DEL RETORN A LA CAPONA: UNA RUTA ÚNICA PER ENTENDRE LA PEDRA SECA
Peripècia és una activitat gratuïta de descoberta d’indrets d’interès, constituint alhora una potent eina de transferència de coneixement i de foment del respecte i la preservació del territori.
Mostrant 1-10 de 2.252 elements.