Resultats de la cerca
Cosmètica natural
Aprèn a fer cosmètica natural com sabó i bàlsam labial! Cada participant es porta a casa el seu producte i contribueix a la sostenibilitat.
L’aigua, un recurs escàs que cal estalviar
Taller teòric i pràctic on els participants entendran la importancia de l'aigua per a la vida i les problemàtiques relacionades amb la seva contaminació.
Òptiques del bosc
Experimentant amb maneres de veure no humanes
Ecosistemes i la cadena alimentària
Taller teòric i pràctic que treballa els ecosistemes, la cadena tròfica i on els participants podrán veure i interaccionar amb diferents animals vius.
Visita al taller de Katakrak
Imaginem, construïm i juguem: una mirada creativa al nostre entorn Coneixereu un taller creatiu, jugareu amb les nostres instal·lacions i creareu els vostres propis artilugis.!
A la vora de l'estany de Banyoles, un poblat neolític
Passeig pel poblat neolític reconstruït que ens farà reviure el dia a dia d'un grup de pagesos i ramaders neolítics que es va establir vora l'estany ara fa uns 7.300 anys.La màgia del museu del mar
Al Museu del Mar ha arribat un llibre màgic. Un llibre que busca contes oblidats i quan en trova un, s'il·lumina. Activitat acompanyada amb efectes de màgia que deixaran els petits bocabadatsVisita a la potabilitzadora de Manresa
Visitem les instal·lacions on es potabilitza l’aigua de consum humà de Manresa, que arriba a la ciutat des del Llobregat mitjançant la Sèquia i és embassada al llac artificial de l’Agulla.
Només sí és sí - Taller de prevenció de violències masclistes sexuades
Taller participatiu i vivencial on es conceptualitzaran les violències masclistes i es generaran estratègies individuals i col·lectives per combatre les violències masclistes sexuades.
WOMAGIS, el mag de les paraules (teatre, titelles i màgia)
Espectacle de teatre, titelles, dansa i màgia per descobrir el poder de les paraules. Fomenta la lectura i convida a crear diàlegs de pau: fer màgia amb el poder de les paraules! Catàleg ULAE
Mostrant 1-10 de 2.252 elements.