Resultats de la cerca
De flor en flor, els pol·linitzadors
Els insectes pol·linitzadors duen a terme una tasca molt important.
A LA CERCA DE BALISES
Joc en el que a partir de la correcta interpretació d’un mapa haurem de localitzar amb el menor temps possible una sèrie de punts que tindre senyalitzats.
Let's Go to the Farm
Teatre en anglès per als cicles infantil i inicial sobre la vida a una granja màgica. Anglès nivell d'iniciació.
Viu la teva història en temps present II
Visita dinamitzada al Museu Municipal Castell (MMUC) de Rubí, on el públic docent de secundària faran una visita de l'edifici emblemàtic i de riquessa patrimonial local,i un repàs del passat de Rubí.
Plàstic. Genial o pervers?
Visita per a grups escolars a l’exposició
EL PORT COMERCIAL
A bord del llagut Far de Formentera, l'alumnat coneixerà una ciutat dins d'una altra ciutat: el Port de Barcelona, i també els vaixells, les mercaderies i els oficis que s'hi desenvolupen.
Cosmètica natural
Aprèn a fer cosmètica natural com sabó i bàlsam labial! Cada participant es porta a casa el seu producte i contribueix a la sostenibilitat.
Fes-te un sorbet!
Un taller ben dolç i refrescant per celebrar l'arribada del bon temps.
Corbes i superfícies reglades
Tenim bon traç per dibuixar una circumferència perfecta? Si tinguessim un regle seriem capaços de dibuixar-la millor? Què és el que es pot dibuixar a partir de rectes?Les plantes fan llana?
Coneixerem els diferents tipus de teixits que ha utilitzat la humanitat al llarg de la història. Una activitat vivencial on tindrem l’oportunitat de tocar i notar les les diferents robes i textures.
Mostrant 1-10 de 2.261 elements.