Resultats de la cerca
Volcans i vida
Esteu a punt per anar enrere en el temps?
Criatura Emocional
Basat en el llibre publicat per Eve Ensler el 2010, l'espectacle explora què és ser una noia en el món actual.
Canvi climàtic: Present i futur
Analitzar les diferents causes i conseqüències del canvi climàtic
Animals. Grangers i grangeres per un dia. Refugi Les Set Cabretes
Un bonic dia de camp coneixent i ajudant als animals del refugi.
Gestos (extra)ordinaris (Tarragona)
La dansa dels moviments quotidians
Bon ús de l’aigua
Treballarem les actituds positives per a un bon ús de l’aigua; per aprendre a actuar correctament en cadascun dels moments de la vida quotidiana en els quals utilitzem l’aigua.
EL VALOR DE LES PLANTES
S'aprendran les funcions dels boscos acompanyats d'educadors ambientals que transmetran els coneixements d'una manera interactiva i amena on l'aprenentatge es basarà en l'experimentació i observació.
Ruta pel Pla de Martís: aigua, tríops i roques
al Pla de Martís coneixerem en la seva formació, funcionament i característiques hidrogeològiques. Descobrirem el travertí, una de les roques de la zona, i els tríops, una espècie de crustacis.
Sentir, pensar... Interpretar! (Tarragona)
Jocs i tècniques teatrals per produir idees
TALLER DE CAL·LIGRAFIA MEDIEVAL I IBERA
Amb pinzells i plomes d’au i tinta ferro gàl·lica escriurem amb cal·ligrafia medieval gòtica com feien els antics escribes.
Mostrant 1-10 de 2.250 elements.