Resultats de la cerca
Introducció a Scratch
Un senzill llenguatge de programació creat al MIT i pensat per als més joves, molt visual i divertit però basat en la lògica dels llenguatges de programació més avançats.
Jornades de Portes Obertes UAB
Els dies 4, 5 i 6 de febrer de 2020 obrim les portes als alumnes de batxillerat i cicles formatius de grau superior interessats en conèixer l'oferta de graus de la Universitat Autònoma de BarcelonaMuseuEscape
Resolgueu l’entrellat de tots els enigmes que us proposa en Josep Maria Llorenç, un cintaire jubilat que, abans de morir va deixar el seu llegat a qui aconseguís resoldre totes les proves.
Tallers STEAM a l'aula
Tallers STEAM vinculats a la programació, a la robòtica, a l'electrònica i a l'art digital.
El càncer en imatges
El càncer a través de ressonàncies i radiografies
Cromatografia: separant els pigments
Ens iniciarem en aquesta tècnica, molt habitual al laboratori, que permet separar tota mena de mescles en els seus components.
EL COR DEL VOLCÀ
Reserva Natural del volcà del Croscat Reserva Natural de la Fageda d'en JordàLa pòtencia de les fractals
Has sentit mai a parlar de les fractals? Et creus capaç de crear figures infinites? Aprèn a dibuixar, construir i crear fractals de grans dimensions. Aprèn els secrets per construir figures infinites!
COM T'ESTIMO? prevenció de les violències masclistes i en la parella
Com t’estimo? és una obra de teatre fòrum que complementa i estimula els programes d’intervenció i les accions existents que treballen la informació, la prevenció i la sensibilització de la violència
Visita Espai Montseny + Sortida guiada: El bosc de Ribera: el joc del riu
Un joc de simulació molt entenedor, i divertit, sobre la relació de les diferents societats amb el riu. Acabarem amb una posada en comú per analitzar que li cal al nostre riu per a ser un riu com cal.Mostrant 1-10 de 2.246 elements.