Resultats de la cerca
Gimcana de cohesió per a canvis de cicle
Gimcana per equips dissenyada per generar relacions interpersonal i fer suport a l'alumne en els canvis de cicle escolar
Quan els nombres canten (Tarragona)
El ritme... aritmètic!
Plàstic, genial o pervers. Tu com ho veus?
Reflexionem sobre un material que ha transformat les nostres vides.
Cap de Creus, far i món Dalí
PARC NATURAL DEL CAP DE CREUS – FAR - EL MÓN DE DALÍ
D'Euterpe a Cecília. Música a la Catedral a través de la història
Abordarem la música que es troba a la Catedral a través d’una visita guiada tematitzada que ens donarà les claus necessàries per resoldre un immersiu joc de pistes.
Les plantes fan llana?
Coneixerem els diferents tipus de teixits que ha utilitzat la humanitat al llarg de la història. Una activitat vivencial on tindrem l’oportunitat de tocar i notar les les diferents robes i textures.
Dracs, de la llegenda a la realitat
Taller teòric i pràctic ideal per Sant Jordi. Busca explicar l'origen de les llegendes dels Dracs, la seva relació amb els rèptils i on els participants podrán veure i tocar diferents animals vius.
PROTEGIM ELS TAURONS
Activitat destinada per a primària. (1r, 2n, 3r, 4t, 5é i 6é)
El tresor més valuós
Autoestima, autoconcepte, i benestar emocional. Taller de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
Per què val la pena avorrir-se
L'avorriment ens fa més creatius, altruistes, introspectius i serveix per a la planificació autobiogràfica.
Mostrant 1-10 de 2.246 elements.