Resultats de la cerca
MIRADOR TORRE GLÒRIES: LA MEVA CIUTAT, UN ECOSISTEMA
Explora les ciutats com a ecosistemes interconnectats al Mirador Torre Glòries. Entén la importància de cada element pel desenvolupament sostenible amb activitats didàctiques.
MuseuEscape
Resolgueu l’entrellat de tots els enigmes que us proposa en Josep Maria Llorenç, un cintaire jubilat que, abans de morir va deixar el seu llegat a qui aconseguís resoldre totes les proves.
Construcció de Sòlids Platònics amb Origami
Utilitzant la tècnica de l'Origami modular aprendrem a construir alguns dels cossos geomètrics coneguts com a Sòlids Platònics o poliedres regulars. També oferim l’opció de fer l’activitat en anglès.
OUS, OUS, OUS...
Activitat de manipulació de restes orgàniques; per a treballar colors, textures i motricitat fina i acabar amb una gran sorpresa per als infants.Viatja amb autonomia
L’activitat dona a conèixer el TRAM i la mobilitat sostenible, proporcionant recursos a les persones amb discapacitat intel·lectual que afavoreixen l’autonomia i els desplaçaments segurs per la ciutat
Un musical de pel·lícula (Barcelona)
Una història per reviure grans cançons de pel·lícules musicals
La castanyada
Celebra la tradicional castanyada en un entorn immillorable i un munt d'activitats.
Pinta el teu escut al Castell d'Hostalric
Visita guiada al Castell d'Hostalric i pintura d'un escut medieval!
Fes Festa! activitat per conèixer la diversitat religiosa a través de les festes
Fes festa! Rituals, cultures i religions del món és una publicació sobre les festes religioses.
Origami i Llegendes
Taller adaptable a tots les dificultats a partir dels 6 anys. I per arrodonir l'experiència, també podem provar com fer una figura senzilla amb els ulls embenats: el tacte als dits ens guiarà.
Mostrant 1-10 de 2.250 elements.