Resultats de la cerca
Llum i color (Lleida)
Experiments per interpretar fenòmens òptics
GRANJA DE VAQUES LLETERES
Som una granja en actiu, el negoci és la llet de vaca. Com a granja i masia som autosuficients i els guies de la visita som pagesos. El dia que hi ha una escola no n'hi ha cap altre.
L'energia del TRAM
Conèixer el tramvia des d'una perspectiva mediambiental i tecnològica, donant rellevància a l'eficiència i la sostenibilitat.
MÓN SANT BENET: Fem cuinetes!
Taller que promou la pràctica culinària i els bons hàbits alimentaris
POSA’T A LA PELL DE L’ALTRE. TEATRE FÒRUM
El teatre fòrum, una de les tècniques del teatre social, proporciona les eines per a poder visualitzar i reflexionar sobre nosaltres i la nostra realitat i transformar-la.
LA NAVEGACIÓ TRADICIONAL
Activitat de navegació a bord d'un llagut balear centenari pel port de Barcelona on l'alumnat practicarà la navegació tal i com es feia fa 100 anys, utilitzant tècniques i eines tradicionals.
Educa Play - Crea activitats educatives
Web que permet crear activitats educatives de diferents tipus de forma ràpida i senzilla per gamificar continguts.
Gestos (extra)ordinaris (Barcelona)
La dansa dels moviments quotidians
Drogues, alcohol i lleis - Mossos d'Esquadra
Presentació informativa adreçada a alumnes per tal d'informar sobre drogues i alcohol i les lleis que hi apliquen.
LA PEDRERA: L'escala de cargol
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casaMostrant 1-10 de 2.258 elements.