Resultats de la cerca
El despertar d'una bombeta
Activitat per conèixer d’on ve l’electricitat d’una manera dinàmica i divertida per a alumnes d'infantil
Internet segura per a joves
Presentació informativa de la mà de Mossos d'Esquadra adreçada a alumnes, professorat i pares per tal de resoldre tots els dubtes relacionats amb el món d’Internet, i ajudar a fer-ne un bon ús.
L'energia dels fòssils
Visita temàtica per treballar les energies fòssils: carbó, petroli i gas natural.
El sol, una font per carregar piles
Estudiem les energies renovables
MÀGIC MÚSIC
Els nostres espectacles de màgia són participatius i molt entretinguts, per amenitzar les vostres festes,
L’autoconeixement com a eina per triar el teu futur
Ajudem els estudiants a triar a què volen dedicar-se en el futur i com escollir el millor grau per assolir el seu objectiu.
Via ferrada Barranc de la Foig
Ideal com a 1r contacte amb les ferrades. Propera al poble, remunta un barranc sec amb 4 trams d'esglaons i cadena. Grans vistes del Montsant i de la vall de l'Ebre.Tocats per la quimica!
Visita teatralitzada a l'exposició "Tot és química" per descobrir la química
La Laura i en Joan en una recerca enlluernadora (fotònica)
La llum és un element essencial per la vida i una font d’energia renovable, però, sovint una gran desconeguda. Descobrirem les propietats de la llum i experimentarem amb l'energia solar fotovoltàica.
PROTEGIM ELS TAURONS
Activitat destinada per a primària. (1r, 2n, 3r, 4t, 5é i 6é)
Mostrant 1-10 de 2.246 elements.