Resultats de la cerca
LA FÀBRICA DE COLORS: la cantata participativa dels petits de l'escola que ha fet la volta al país!
Una experiència musical inoblidable per als petits de l'escola: protagonitzar un gran concert acompanyats per l'Orquestra Infantil de Barcelona!
Investiguem els mamífers
Vine i descobrirem a través de l’observació, el tacte i la manipulació; el pèl, el color, l’alimentació, els excrements... i més coses dels mamífers de les nostres contrades.Fritz Haber, cara i creu del nitrogen
Fritz Habe va contribuir a la fabricació a gran escala d'adobs per a l'agricultura, i , al mateix temps, és considerat el pare de la guerra química.
Entrenament per arqueòlegs - Programació i electrònica
Amb el dispositiu Makey Makey i les eines de Scratch crearem un mini joc on podem detectar si aixequen un objecte de la seva base.UN CASTELL PER DESCOBRIR
Durant aquesta activitat coneixerem on es troba, quina és la seva història i quina funció i usos ha tingut a través dels anys, i entendrem per què és important la seva visita i conservació.
Comença el joc
Presentació informativa sobre els riscos en menors de 14 anys.
El joc del Riu a Osona. Tal com raja!
Joc de simulació per tal de que els i les alumnes comprenguin l'afectació que pateixen els rius durant el seu recorregut, tant del medi natural com de les activitats humanes
Explora els boscos de muntanya (Collserola, Sant Llorenç, Montseny)
Sortides per explorar el bosc a Collserola, Sant Llorenç o el Montseny
VISITA LLIURE AL POBLE ESPANYOL DE BARCELONA
Vosaltres poseu la imaginació, nosaltres posem l'espai. El Poble Espanyol és un recinte ple de racons amb misteri, secrets per descobrir, artesania, art contemporani, zona de pícnic i sense cotxes!Els secrets de l'Estany
Ajudarem en Blauet a trobar els secrets que amaguen les plantes de l’estany abans que el follet Destraler les talli.Mostrant 1-10 de 2.246 elements.