Resultats de la cerca
HISTÒRIES DEL MAR
Activitat participativa i en col·laboració en que l'alumnat coneixerà les diferències entre la navegació actual i l'antiga, a partir del treball en equip i la recerca,.
Robots per un Dia - Sortida escolar
Excursions als centres TBKids on podreu construir, programar i interactuar amb diferents tipus de robots.
Teràpia a través del riure per a claustres estressats
Taller de risso teràpia a traves del joc dissenyat per treure tensions individuals i amb l'equip de treball per fomentar relacions sanes i disteses.
Curs d'assessorament biològic
Curs per a tot l’alumnat de batxillerat interessat a fer el treball de recerca relacionat amb la temàtica marina, i en especial amb la Mediterrània. Aquest curs té la finalitat d’assessorar i orientar
Viure en el passat
Visita comentada que recórre els principals espais del jaciment arqueològic i que ens apropa al coneixement de la vida quotidiana, els costums i creences de les antigues societats grega i romana.
Jornada de Portes Obertes ODONTOLOGIA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Symphony. CaixaForum Barcelona
Un viatge virtual al cor de la música
PINTEM UN POBLE DE FUSTA AL POBLE ESPANYOL
La fusta és una de les matèries primes més important en la nostra cultura. Però quants tipus de fusta coneixem? Quines propietat té? Us presentem aquesta activitat per resoldre tots aquests dubtes!
La màgia del museu del mar
Al Museu del Mar ha arribat un llibre màgic. Un llibre que busca contes oblidats i quan en trova un, s'il·lumina. Activitat acompanyada amb efectes de màgia que deixaran els petits bocabadatsSTEAM: Bits, volts i ones, la màgia de les comunicacions
Números i formes, àlgebra i geometria, conformen el llenguatge de la ciència, la tecnologia i l’enginyeria que ens permeten comunicar-nos a curta i llarga distància.
Mostrant 1-10 de 2.246 elements.