Resultats de la cerca
ALICIA AL PAÍS DE LES MARAVELLES
Un espectacle basat en el conte de Lewis Carroll on la nostra protagonista, l'Alícia surt airosa dels desafiaments que se li presenten.
Descobrim els orígens d’un geni: Antoni Gaudí.
Activitat educativa basada en el joc com a eina d’aprenentatge. Per donar a conèixer l’origen i les arrels familiars de l’enigmàtic i universal arquitecte Antoni Gaudí.
Dactiloscòpia: Taller d’empremtes dactilars
DACTILOSCÒPIA Diversitat i classificació Un taller molt original on farem d’autèntics investigadors policials i analitzarem, amb diferents tècniques, les nostres empremtes dactilars.
Colònies escolars sobre aventura i natura
Projecte educatiu adaptat a tots els nivells d' educació infantil i primària que combina activitats mediambientals de descoberta del bosc mediterrani, amb activitats de multiaventura i de granja.
LA PRINCESA MARGARIDA (Museu Deu)
Durant el mes d’abril, per tal de celebrar la diada de Sant Jordi, el Museu Deu organitza una visita teatralitzada infantil.
Gestos (extra)ordinaris (Barcelona)
La dansa dels moviments quotidians
El viatge de l'Aixa i en Teix
L'Aixa i en Teix, els nostres companys del poblat de la Draga, ens conviden a passejar-nos per les cabanes neolítiques on ens explicaran com era el dia a dia durant aquesta època tant antiga.Missions robòtiques
¿Com funciona un robot? Simularem que som robots per veure com pensen. A continuació, haurem de programar uns robots de veritat per completar la nostra missió. Es pot treballar amb diverses temàtiques
VIU I CREIX
Activitat d'introducció a l'Ed Emocional L’activitat vol crear un espai on esclatin emocions i sensacions!!! Participació activa i vivencial. "El facilitador convida als alumnes a obrir un tresor"
De la pedra al pvc
Per tal de destacar els trets bàsics de les cultures que conformen la nostra història es farà un recorregut on l'evolució del material és el fil conductor.Mostrant 1-10 de 2.213 elements.