Resultats de la cerca
EXPLORA. IMMERSIÓ A LA MEDITERRÀNIA
Aquesta activitat immersiva converteix el planetari del museu en un immens oceà on l'alumnat podrà conèixer la gran biodiversitat que pobla el mar.
Depuradora de Montcada i Reixac
La visita a l' EDAR de Montcada i Reixac, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Vet aquí el rock (Tarragona)
Bateria, ritmes i contes
QUÈ ÉS UN PORT?
Recorregut pel port a bord d'un llagut de pesca balear de 1921 que permet conèixer les tasques que s’hi realitzen, els vaixells que arriben al Port de Barcelona o els productes que transporten.
Colònies 360º: Colònies sense mestres acompanyants
Amb Monitors 360º que tenen cura dels vostres fills/es en tot moment. Mimem als qui més estimes!
La màgia del museu del mar
Al Museu del Mar ha arribat un llibre màgic. Un llibre que busca contes oblidats i quan en trova un, s'il·lumina. Activitat acompanyada amb efectes de màgia que deixaran els petits bocabadatsDescobrint els vertebrats
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… taller experimental perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
XERRADA PANTALLES I PUBLICITAT
- Xerrada sobre el vincle entre pantalles i publicitat - 40 minuts més preguntes - Dirigida a majors de 16 anys - Aforament il·limitat.
Les aus (Lleida)
Taller d’il·lustració científica
Desperta una obra d'art: taller de stop-motion
Taller d'animació stop-motion per despertar els personatges d'una obra del Museu d'Art de Girona i crear la seva història, aprenent així sobre l'art medieval,Mostrant 1-10 de 2.213 elements.