Resultats de la cerca
TALLER "D'YNDIANES" (estampació tèxtil)
Activitat que combina molt bé els aspectes científics, històrics i tècnics amb la dimensió participativa, pràctica, lúdica com creativa.De la pedra al pvc
Per tal de destacar els trets bàsics de les cultures que conformen la nostra història es farà un recorregut on l'evolució del material és el fil conductor.PER NADAL, FESTA TOTAL !
Muntem el pessebre amb tots els personatges que son titelles que van apareixent a ritme de les nadales més conegudes, interpretades en directe. L'espectacle es dirigeix als més petits de 3 anysMitologia de les Constel·lacions i els planetes: el Sistema Solar
Explicacions d'on venen els noms dels planetes (mitologia romana), i algunes de les constel·lacions (mitologia grega).
Quan els nombres canten (Barcelona)
El ritme... aritmètic!
LES ARRELS DEL PENEDÈS
Visita guiada a l’exposició estable Les arrels. Si gratem amb força la terra, sovint hi apareixen objectes que ens obren la porta a un món desconegut, com és el nostre passat.
Corbes i superfícies reglades
Tenim bon traç per dibuixar una circumferència perfecta? Si tinguessim un regle seriem capaços de dibuixar-la millor? Què és el que es pot dibuixar a partir de rectes?Cuidem la salut de la Terra
Amb aquesta activitat s'aprenen diferents tipus de contaminació que afecta al nostre entorn i a nosaltres: la contaminació atmosfèrica, olfactiva, acústica i lumínica.
Belluguem el cos!
Taller d’expressió corporal conduït per actors, on els nens i les nenes descobreixen com es relacionen i funcionen les diferents parts del cos.
LA GRANJA A L'ESCOLA!
Us oferim la possibilitat d’ apropar-nos als centres educatius per tal de que els vostres alumnes puguin gaudir amb els 5 sentits d’ alguns dels animals de la nostra granja!Mostrant 1-10 de 2.177 elements.