Resultats de la cerca
TITELLES: LA CASTANYERA CLOC, CLOC, CLOC
Les nostres histories són pròpies o adaptacions de contes populars, sempre essent molt conscients de quin és el nostre públic, els nens. Als nostres espectacles aconseguim la implicació màxima del púb
Visita la UAB
La UAB t'ofereix moltes activitats perquè puguis conèixer de prop els nostres estudis i instal·lacions.
Cuidador d'animals (abans Toca toca)
Observar els animals de ben a prop ens permetrà aproximar el món animal als infants i aprofitar així la seva espectacularitat per explicar la importància de mantenir i cuidar l'entorn natural.El viatge d'en Siderius (clown)
Activitat en clau de clown per educació infantil. En un planetari amb elements fluorescents tocaran, cantaran i seran participants actius de l'activitat.
NASA per a infantil
Recursos online per a treballar l'astronomia a infantil.
Reaccions químiques (Girona)
Química experimental
Jornada de Portes Obertes FISIOTERÀPIA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
TALLER DE TEATRE I EXPRESSIÓ CORPORAL
Us proposem un taller des del qual els infants descobriran eines expressives per escenificar i tractar qualsevol tema en el que estigueu treballant (bulling, sostenibilitat, poema de st jordí...)
El català a les aules
Activitat per reflexionar sobre els hàbits lingüístics dins l'escola.
Viatja a Tàrraco!
Visita dinamitzada a l'exposició TARRACO/MNAT per a descobrir la ciutat de Tàrraco
Mostrant 1-10 de 2.216 elements.