Resultats de la cerca
Un dia actiu al Parc Natural del Montgrí, les Illes Medes i el Baix Ter
Descobreix el Parc Natural amb dues activitats en un dia.
Fold and Cut
Podem tallar un quadrat amb un sol tall? I un triangle? I una estrella? Veurem que qualsevol figura plana amb costats rectes pot ser tallada amb un sol tall recte.
Talller d´Hort a Can Pidelaserra
A la granja escola Can Pidelaserra. Treball del cicle tancat entre l´agricultura i la ramaderia. Treball de pagesos llaurant,adobant, sembrant les llavors i regant la pantació. Tastet de l´hort.
ASTERISC__
Un poema musical dibuixat a quatre mans Quatre mans musicant un poema visual Un capritx pels sis sentits Per a nadons de 0... a *anys"CABALLERO SIN CABALLO
Cia. Gerardo Capobianco - De l’11 al 14 de setembre Una sàtira medieval que brilla amb situacions absurdes, humor sorneguer i la bellesa de la simplicitat escènica.
Monogràfic: Construïm una escola Sensorialment Intel·ligent
4 hores de contingut, accessible durant gairebé 48 hores
Gimcana de cohesió per a canvis de cicle
Gimcana per equips dissenyada per generar relacions interpersonal i fer suport a l'alumne en els canvis de cicle escolar
Visita dinamitzada a “Naufragis. Història submergida” 3r-6e primària + ESO (Lleida)
Explorant la memòria subaquàtica Alumnat d’educació infantil i educació primària (1r cicle)
Actuar sense parar! (Barcelona)
Jugant a partir de tècniques teatrals
Mostrant 1-10 de 2.216 elements.