Resultats de la cerca
SALVAT PAPASSEIT I ELS NENS DE LA MEVA ESCALA
A UNA CASA DE NINES ON VIU JOAN SALVAT-PAPASSEIT CONEIXEREM ELS PERSONATGES DEL VEÏNAT, ELS NENS DE L'ESCALA MENTRE LA PORTERA ENS CONTA I CANTA LA VIDA I OBRA DEL POETA
Palanques, politges, engranatges i altres mecanismes
Activitat manipulativa per entendre el funcionament d’alguns mecanismes que tenen les màquines. Amb politges, engranatges i palanques gegants intentarem resoldre algunes preguntes i reptes.
Coneix el museu
Visita guiada pel Museu de les Aigües
UN MAR D'ESPERANÇA
Activitat destinada per a Infantil i cicle inicial primària. (I3, I4, I5, 1r i 2n)
Viu la vida medieval com un joc
Imaginar com era la societat medieval ens resulta complicat però, per què no intentar recrear una societat medieval entre tota la classe?El Laboratori d'arqueologia
Aquesta activitat de caire experimental i d’indagació té per objectiu descobrir que passa amb les restes arqueològiques extretes d’una excavació.
NAS DE BARRACA
Toc de Retruc porta l'espectacle a la pròpia escola bressol on els nens coneixen l'espai. Proposem a través de cançons i jocs un recorregut pel hàbits quotidians.ELABOREM PRODUCTES LÀCTICS
Vine a fer diferents productes làctics naturals, sense conservants ni additius, mató, formatge fresc, un batut, crema catalana, etc. El producte que es faci els nens se l'emportaran a casa.
Fred, fred
Experiències que et deixaran glaçat
Viu la prehistòria!
Experiència dinamitzada, centrada en la prehistòria, que culmina amb una descoberta pràctica de l'art rupestre llevantí a través de l'aplicació de diferents tècniques pictòriques d'aquest període.
Mostrant 1-10 de 2.216 elements.