Resultats de la cerca
Invisible! El misteri de les aigües subterrànies
Visita dinamitzada
ACTIVITAT D'ORIENTACIÓ
Introducció a l'ús d'eines bàsiques d'orientació en un entorn natural.
Introducció a la Robòtica
Una introducció a la robòtica on experimentem amb el mBot i el programem mitjançant MakeblockL’aventura de l'Atlàntic
Activitat del programa educatiu "22 dies en 22 peus, aventura en solitari a l'Atlàntic 2025"
JO SÓC AIXÍ!!
Per confiar en nosaltres, per millorar l’autoestima, per tenir una actitud positiva, per automotivar-nos, per prendre decisions amb responsabilitat i confiança,... .Aprenentatge servei, metodologia per a la transformació vinculada al dret a l’alimentació
Projecte d'Aprenentatge Servei vinculat al dret a l'alimentació
Planta de Triatge de residus inorgànics municipals de Molins de Rei
La visita guiada a la Planta de Triatge de Molins de Rei pretén donar a conèixer el funcionament d' aquesta instal·lació per sensibilitzar als visitants.
LA MAR DE CELS
Per on surt el sol? Per on es pon? Quins astres ens trobem durant el dia? I a la nit? Com s’ho feien antigament per orientar-se al mar seguint aquests astres? Al planetari hi trobaràs les respostes.
La fageda, un bosc ple de tresors
Activitat per iniciar-se en el coneixement d'un ecosistema: la fageda a partir de la descoberta a través dels sentits i identificar diferents organismes i les relacions que s'estableixen entre ells.
Visita dinamitzada al Teatre de Tàrraco
Visita dinamitzada al Teatre romà, on pren el protagonisme la participació i el diàleg
Mostrant 1-10 de 2.216 elements.