Resultats de la cerca
Els secrets del bosc. Aprenem de la natura
A través d'aquesta activitat descobrirem que la natura és sostenible, per què no n’aprenem d’ella?
L'ART DEL VIDRE: VIDRE PINTAT AL POBLE ESPANYOL
Coneixeu les potencialitats artístiques del vidre? Acompanyeu-nos a crear un disseny ben original per aplicar sobre una peça de vidre i a fixar-lo mitjançant un procés de cocció a dins d'un forn!
CIUTAT DE CARTRÓ
Activitat molt creativa que reforça el concepte de reciclatge i el treball cooperatiu.
Visita comentada. Fora de marc: obres de Rineke Djistra i Philippe Parreno
La mirada de l’espectador
Histories de Jazz
La Harpo’s Band ens trasllada a l'època d'or del jazz amb aquest fabulós espectacle 100% musica en directe. Dirigit a nens, nenes i públic familiar.
Natura, geologia i història al Parc Natural de Sant Llorenç
El Parc de Sant Llorenç és un gran recurs educatiu a l'aire lliure. Us preparem recurreguts i activitats adaptades als diferents nivells educatius per descobrir els seus valors naturals i històricsRomànic i Gòtic per a la Generació Z
Visita guiada al Museu d'Art i a la Catedral de Girona, descobrint què va significar l'estil Romànic i el Gòtic, però sobretot com encara són presents en el món actual i establint-hi relacions.
LA PEDRERA: Els animals gaudinians i on trobar-los
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
Salvem les platges metropolitanes
L'activitat s'inicia amb una presentació de la platja i de l'entorn metropolità on es troben. Es visiten espais naturals amb uns ecosistemes molt especials
Visita i taller de ceràmica
Visita dirigida a alumnes dels diferents cicles de primària. Organitzada de manera amena i divertida entorn de tres activitats dirigides per educadors del museu.Mostrant 1-10 de 2.216 elements.