Resultats de la cerca
KEI KEI ! (Espectacle)
A “Kei Kei !” Toc de Retruc combina amb èxit la música en directe que caracteritza els seus muntatges amb diverses tècniques teatrals, com ara la pantomima o el teatre d’objectes i la dansaL'anguila i el seu viatge espectacular
Descobreix el viatge migratori d’una anguila des de l’entorn natural i digital
Cell Biology and Microscopy: exploring tiny worlds
Què són les cèl·lules, quins tipus de cèl·lula podem trobar, com funcionen i quines són les seves parts principals? Activitat en anglès
El joc del Triviclimàtic. Taller sobre sostenibilitat
El triviclimàtic és un joc cooperatiu en què els infants aniran responent preguntes de temàtica mediambiental i sobre l'emergència climàtica,amb l'objectiu d'aconseguir punts de forma cooperativa.
De quin color és la llum?
Taller pràctic amb experiments fàcils i divertits per descobrir com funcionen els colors i la llum.També oferim l’opció de fer l’activitat en anglès.
Univers: Del Big Bang als nostres dies . Visita Comentada
Visita comentada als tres àmbits de la Sala de l'Univers –Kósmos, Evolució i Fronteres del Coneixement. Un viatge cronològic al llarg de 13.790 milions d'anys d'història de l'univers.
Activitat intergeneracional: Els jocs dels nostres avis
L'activitat els jocs dels nostres avis la portarem a la vostra escola, o allà on desitgeu per a què els nens i nenes puguin passar una bona estona jugant amb els jocs tradicionals que jugaven els avisDe què és capaç un cos col·lectiu? Visita-taller a la Col·lecció MACBA
En aquesta experiència al voltant de l’exposició Col·lecció 30 Aniversari volem assajar, juntament amb l’alumnat i el professorat, algunes sensibilitats que els nostres cossos junts són capaços d’expe
Depurem o potabilitzem l'Aigua?
Quins son els passos del cicle de l'aigua.
Canvi d'aires o aires de canvi?
L’ activitat telemàtica "Canvi d’aires o aires de canvi?" pretén donar a conèixer la problemàtica actual de la contaminació atmosfèrica i acústica.
Mostrant 1-10 de 2.216 elements.